
Manekiny całopostaciowe można znaleźć na witrynach sklepowych, a także we wnętrzach butików i punktów usługowych. Nic dziwnego, bo to jedno z najbardziej sprawdzonych rozwiązań w zakresie rozwiązań stworzonych do promocji ubrań. Z tego artykułu dowiesz się więcej na temat manekinów do sklepów.
Manekiny do sklepów – które z nich sprawdzą się w Twoim butiku?
Największą popularnością cieszą się manekiny w kolorze białym i czarnym, ale ostatnio popularne stały się również beże. Niektóre modele uwzględniają dodatki, które mają na celu sprawić, by sylwetka wyglądała bardziej realistycznie. Mowa tu o perukach, naklejkach czy sztucznych rzęsach. Wszystkie te akcesoria zostały zaprojektowane tak, aby manekin jak najbardziej przypominał człowieka. Niestety nie zawsze jest to pożądany zabieg, więc producenci oferują także modele abstrakcyjne, które nie posiadają charakterystycznych cech ludzkich. Na ten temat istnieją dwie teorie. Jedna z nich głosi, że manekiny wyglądające jak ludzka postać pozwalają klientowi lepiej wyobrazić sobie, jak będzie wyglądał w określonym ubraniu. Inna jednak twierdzi, że jest to niepotrzebne odwracanie uwagi od reklamowanego produktu. Która z nich ma sens? To zależy od specyfiki asortymentu, aranżacji wnętrza, a nawet osobistych upodobań właściciela. Aktualnie większą popularnością cieszą się warianty abstrakcyjne, z uwagi na swoją uniwersalność.
Manekiny do sklepów – różne warianty
Manekiny do sklepów dostępne są w różnych wariantach. Jak zatem wybrać odpowiedni? Przede wszystkim należy zwrócić uwagę na specyfikę asortymentu. Logiczne jest, że w butiku z ubraniami dla panów nie sprawdzi się nic innego, jak manekin męski. Co jeszcze ma znaczenie? Wygląd manekina. Mamy do wyboru modele abstrakcyjne, jak i realistyczne. Możesz zapoznać się z różnymi opcjami na stronie https://moremannequins.pl/. Manekin powinien być ubrany w elementy garderoby, które faktycznie znajdują się w asortymencie. Choć nie mówi się o tym często, to bardzo istotna kwestia, której nie należy pomijać.